10 Temmuz 2010 Cumartesi

Şunları da Alın Hakim Bey



Şu yukarıda resimde gördüğünüz hayvan var ya; ha işte tanrı hepsini nasıl biliyorsa! Toplatılıyorlarmış. En doğru karar, başka ne olabilirdi ki?

Şimdi diyorum ki; mesela bunlar toplatılıyor ya. Savcılığa bir yazı yazsam; geçenlerde bir kedi elimi tırmalamıştı..vahşi hayvan! Nankör şey işte n’olcak. Hepsi toplatılsın efenim. Öldürülsün gerekirse.

Hatta savcılığa gitmişken sadece kediler yüzünden gitmiyim dedim. Bir liste hazırladım. Bu listede dünyanın en vahşi hayvanları var. Mesela; kuşlar. O nasıl bir vahşettir,, kelimelerle ifade edemiyorum o derece, siz düşünün.

Sonra toplatılmışken at’lar filan da toplatılsın efenim. Üstünden filan atıyor onu bunu, ukala şey. Iyy nedir onlar öyle, ilkel yaratıklar. Hepsi toplatılsın, hepsi.

Arıları da toplatırlar mı dersiniz? Onları da yazsam? Elleri değmişken onları da toplatsınlar.

Ayy kafamda filler şey ediyooo. Filleri unutmayalım. Ahlaksız şeyler yahu. Linç edilsin hepsi!

Liste çok uzun canım aslında. Aşkitom Necati’ye yazdırıyorum. Yarın solaryuma gideceğim bu arada. Pilatescimin de Allah belasını vermesin. Koynumda yılan beslemişim yıllardır.

Yaz Necati; yılanları da yaz.

3 yorum:

  1. :) hayvan hakları savunucuları duymasın sakın :)
    çok hassas bir konu oldu bu.
    :)

    zor bir konu bu. iyi yaşama ortamları da sağlayamiyorlar. aramızda da zor. sevsek de, çok doğal olmuyor şehir ortamında onlar için yaşamak. bizler için de zor. en kötüsü de yollara pislemeleri. bazen gözünün önünde yapıyorlar.

    YanıtlaSil
  2. ben de pitbull'lardan korkmuyorum demiyorum, ben de en az sizler kadar korkuyorum. ama onlardan korkuyor olmam ölmeleri gerektiğini göstermiyor.

    YanıtlaSil
  3. elbette. aslında bu konuda resmi önlemler olmalı. sivil toplum örgütleri yetersiz kalıyor.

    hiç öldürülür mü hayvanlar. keşke ortam sağlayabilsek.

    YanıtlaSil